pátek 17. listopadu 2017

Křup!

Začalo to před pár měsíci. S Jankem jsme usoudili, že Verďa je už dost velká na to, aby ochutnala nějaké ,,opravdové“ jídlo, a tak jsme jí koupili kukuřičné křupky. Nevinnou nafouknutou kukuřičnou krupici. Jenže…
Nafouknutá kukuřičná krupice ve spojení s dětskými slinami vytvoří naprosto neidentifikovatelnou amorfní hmotu, která se nalepí úplně všude – i tam, kde byste jí vůbec nečekali. To, že jí má dítě nalepenou v obočí nebo za krkem vás po čase nechá naprosto klidnými. Olepený kočárek také brzy přestanete řešit. Dokonce i to, že z dítěte nemůžete sundat tričko, protože kukuřičná hmota funguje lépe než vteřinové lepidlo. Takové situace se stanou naprosto běžnou součástí každodenního života. Když dítě začne lézt, situace se několikanásobně zhorší. Sedmnáctkrát denně jsem přilepená k podlaze, olepené křupky vyndavám z myčky, šuplíků, bot a každý večer je zednickou špachtlí loupu ze zdí. Drolím si je z vlasů, z oblečení a vyndavám z uší. Jsou všude.
Dala jsem tomu útrum a křupky už několik měsíců nekupuju. Naše Verďa si ale – asi po vzoru veverek – udělala nějaké tajné zásoby a stejně odněkud vždycky nějakou vytáhne. Asi to tušila a začala jednat ještě v době, kdy byly křupky u nás dostatkové zboží. Hlavně, že si umí poradit. Třeba z ní jednou bude dobrá krizová manažerka.
No, tak já jdu odtrhat ponožky z podlahy a oškrábat zeď v chodbě – když se mi teda povede přeprat křupku, která mi přilepila kalhoty k židli. Mějte fajn den!

Žádné komentáře:

Okomentovat